Zo werkt Instagram-sponsoring dus


Ene Scott Disick, een realityster (zegt Google) en de ex van Kourtney Kardashian, faalt keihard met zijn Instagram-sponsoring.

Dissick Instagram

…de eikel kopiëerde/plakte namelijk gewoon de sponsorinstructies in zijn sponsorpostje. Damn.

Het lijkt er trouwens op dat hij al zijn reclame-instagramposts in één keer heeft opgenomen. Een week eerder deed Scott namelijk ook een post voor Booteashake en daarin droeg hij exact dezelfde kleren en petje.

Volgens de site Jezebel krijgt Disick tussen de 15 en 20K voor het tonen van één Instagram-product placement aan 15,9 miljoen volgers. Meestal delete hij de ads daarna ook weer en hij zet er vaak zelfs gewoon de hashtag #ad bij. Met deze nieuwe misser erbij krijgen de proteïne-thee-brouwers niet echt waar voor hun geld, lijkt het. Of juist weer wel, want slechte publiciteit bestaat niet.

Zie ook: 8 celebs die te hard hun best doen op Instagram

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *