Samsung Galaxy S8: prijzen, kleuren & modellen

Samsung
Steeds meer informatie duikt op over het nieuwe vlaggenschip van Samsung.

Het aanstaande evenement van Samsung zal niet erg spannend worden, want vrijwel alle informatie over de Galaxy S8 is op het internet te vinden. Via Roland Quandt, een man die inside informatie via Twitter met de wereld deelt, weten we nu meer over de smartphone van de Zuid-Koreaanse techgigant.

Zo komt de Galaxy S8 volgens Quandt in de kleuren zwart, zilver en violet. De reguliere Galaxy S8 gaat volgens zijn bron 799 euro kosten en de Galaxy S8+ 899 euro. Deze prijzen kunnen per continent verschillen, dus kleine wijzigingen in deze bedragen zijn nog mogelijk. Toch hebben we alvast een goede indicatie te pakken en zal de iPhone 7 binnenkort er een nieuwe concurrent erbij hebben.

Samsung heeft op 29 maart een evenement gepland staan waar vermoedelijk het nieuwe vlaggenschip zal worden onthuld. Een maand later moet de Galaxy S8 in de winkels liggen.

8 reacties

    • @willeme: Deze zal mega worden want Samsung moet wat goed maken … Nog 1x een fail en ze kunnen Nokia achterna want mensen en zelfs de fans verliezen dan echt het vertrouwen.

      Reken maar dat dit het meest betrouwbare toestel wordt in jaren want ze testen alles en kunnen geen grappen meer permiteren.
      Zal afgezien van het scherm en enorm lage bezel/screen ratio (en dus veel scherm in een releatief klein formaat) denk ik niet veel innovatie hebben maar wel nog meer de puntjes op de i.

      • @turbobrick: Zo slecht doet Samsung het toch niet? De S7 doet het toch uitstekend? Prima alternatief mocht je geen iPhone willen hebben.

        De ondergang van Nokia is het halsstarrige vasthouden geweest aan het Symbian OS, wat ernstig verouderd was toen de iPhone en later de Android toestellen kwamen. Samsung is op dit moment gewoon prima bezig.

        Qua innovaties hoef je bij niemand wat te verwachten. De high-end telefoons zitten op dit moment op de top van hun kunnen. Snellere processors of meer intern geheugen kan uiteraard, maar gaat ten koste van de accuduur. Daarbij is het niet echt nodig. De huidige toptoestellen hebben meer dan voldoende hardware om goed te kunnen draaien. Op dit moment zijn Samsung en Apple keizers op het gebied van toptelefoons. Ik zie niet zo snel een outsider er met de titel vandoor gaan.

        • @willeme: De S7 is top maar Samsung heeft door de enorm hype omtrent de explosieve Note 7 een flinke deuk opgelopen en dat heeft miljarden gekost !

          Dit zijn schades die je niet even weg werkt.
          Kortom alles is eraan gelegen om een topper te presenteren en vooral waar te maken.

          In 1 jaar tijd zijn er een kleine handvol serieuze alternatieven bij gekomen daar waar eerst alleen de Iphones en de Galaxy’s regeerden.
          Mensen zijn ook de dure prijzen een beetje beu aan het worden dus moet je wel echt wat goed leveren met knallende reviews en ook een goede opstart (geen hardware issues bij release) wil je die dure phones als broodjes verkopen.

          IOS liefhebbers hebben geen keuze … In het Android segment kan je kiezen tussen vele merken en als je dan de hoofdprijs moet betalen dan moet het ook echt top zijn.

          Ik heb Trouwens al meer dan 5 jaar een Samsung en nu een S7 edge dus ik ben echt wel pro Samsung maar als ze niet met iets beters komen dan de rest dan stap ik rustig over naar een One+ of een LG bijvoorbeeld.

          • @turbobrick: Ok, maar er zijn zoveel gebruikers van de S7 en S7 Edge dat ze toch wel tevreden zijn? Het gros van alle Samsung functioneert gewoon probleemloos (net zoals bij andere merken).

            Want volgens mij is de S7 voor velen een van de betere Android toestellen, samen met de Moto Z en de LG G5. Als je geen iPhone wilt zijn dat goede opties, toch?

          • @willeme: Ja, de S7 users zijn doorgaans tevreden maar die doelgroep alleen is niet genoeg.
            De meesten zijn nog niet toe aan wat anders en zul je dus de mensen van andere merken en degene met oudere Samsung toestellen moeten overhalen om een premium prijs te betalen voor het vlaggeschip van Samsung.

            De keuze is tegenwoordig enorm en nieuwe klanten blijven nodig.
            Samsung heeft een flinke imago deuk opgelopen, zie maar eens de reclames nu opeens.
            Heb in jaren geen smartphone reclames van hun gezien bij wijze van spreken maar nu ligt het er echt dicht boven op.

  1. Mijn vriendin heeft haar s7 edge november 2016 laten vallen. Ze had geen verzekering maar wilde een nieuw scherm los kopen en deze laten maken. Nu is er al vanaf november 2016 geen scherm te krijgen. Staat nog steeds in bestelling omdat de oplichters van Samsung liever geld verdienen aan een nieuw toestel maken en verkopen, dan een klant een scherm te verkopen. Aan de winkels worden wel complete samsung 7 edge toestellen geleverd. Maar geen schermen. Ik vind dit echt schandalig. En hoop dat Samsung hard op zijn bek gaat binnenkort hiermee.

  2. Samsung laat echter klanten die een kapot scherm hebben hard vallen, door geen nieuwe schermen te leveren als deze kapot gegaan is door eigen schuld. Wij zijn al vanaf november 2016 de dupe hiervan. Wilden een nieuw scherm bestellen maar kregen bij The Phonehouse, Optie 1 en onderandere Mediamarkt te horen dat er geen scherm los te verkrijgen was. Nu staat er een al vanaf begin november 2016 een in bestelling bij de Mediamarkt. En nog steeds niets geleverd door Samsung. Wel nieuwe complete S7 Edge toestellen. Maar klanten die een S7 Edge hebben gekocht en hem willen laten maken op eigen kosten laten ze gewoon zitten. Ik vind het persoonlijk oplichters, die alleen maar denken aan meer nieuwe toetstellen te verkopen, ipv klanten te helpen. Nogmaals het scherm wilden we zelf vergoeden. En staat nu nog steeds vanaf november 2016 op bestelling. Denk goed na over wat je je op je hals kan halen voor je iets van Samsung aanschaft

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *