Chick neemt topless selfie op snapchat, klapt op politieauto

Gepost op 29-10-2016 om 14:32 door - 20 Reacties »

snapchat politie ongeluk
Mensen blijven hardleers wanneer het aankomt op smartphones en autorijden.

De 19-jarige Miranda Kay Rader, een student van de Texas A&M University, was bezig met het maken van een selfie om deze via Snapchat naar haar vriendje te sturen. Dat ging echter niet helemaal goed. Miranda reedt namelijk vol tegen een politieauto aan. Toen de politie op haar afkwam zagen ze dat Miranda snel haar shirt weer omhoog deed.

Toen de politieagent met Miranda in gesprek was merkte hij ook dat haar bh in de auto lag. Uiteindelijk gaf de 19-jarige toe dat ze een topless selfie wou maken voor haar vriend. Daarnaast bleek ze ook een open fles drank in haar auto te hebben. De studente werd dan ook gelijk gearresteerd en moest een borg van 2.000 dollar betalen.

Hieruit blijkt maar weer eens hoe gevaarlijk het is dat mensen met hun smartphone zitten te spelen tijdens het rijden. Vooral Pokémon Go blijkt levensgevaarlijk te zijn.

20 reacties   toon alle reacties
Profielfoto van lambo4all
lambo4all via iPhone app
29-10-2016 om 17:35
158
Ben wel benieuwd naar de selfie eigelijk..
Profielfoto van bmwm3gtr
bmwm3gtr via Android app
29-10-2016 om 17:37
4
@lambo4all: 2 dikke kwarkzakken met een geschroken kop er op
Profielfoto van str8six
str8six via iPhone app
30-10-2016 om 14:24
2
@bmwm3gtr: vind ik zo’n goor woord: kwarktassen/kwarkzakken.
Profielfoto van denniss00
denniss00 via Android app
29-10-2016 om 20:16
2
@lambo4all: Dacht ik ook gelijk! Toen ik dit bericht opende: “Hopelijk staat de selfie er ook bij!”
Profielfoto van bmwm3gtr
bmwm3gtr via Android app
29-10-2016 om 17:36
1
Only in Murica!
Profielfoto van utregcity
utregcity via iPhone app
29-10-2016 om 17:43
10
Niet voor niets ook Sletchat genoemd.
Profielfoto van dampu020
dampu020 via iPhone app
29-10-2016 om 18:58
22
@utregcity: hoor dat nu voor ’t eer maar oke.
Profielfoto van mickkok
mickkok via iPhone app
29-10-2016 om 17:46
1
Pics or it didnt happen
Profielfoto van sanderm3
sanderm3 via Android app
29-10-2016 om 17:46
0
Wat zijn t toch domme k.tten tegenwoordig
Profielfoto van boxtarus
boxtarus via Android app
29-10-2016 om 17:55
0
Pics or it didn’t happen
Profielfoto van pexers
pexers via iPhone app
29-10-2016 om 18:15
17
Wat een kinky dame.. snel shirt omhoog als de politie aankomt.
Pics or it didn’t happen…
Profielfoto van bmwalpina
bmwalpina via iPhone app
29-10-2016 om 19:17
1
Ben nu wel erg benieuwd naar het mugshot
Profielfoto van granlusso
granlusso via iPhone app
29-10-2016 om 19:19
11
Tuurlijk, het is verkeerd. Maar wat een wereldvrouw heb je dan! Gewoon terwijl je op je werk zit, krijg je even een fotootje doorgestuurd.
Als ze zoiets over tien jaar nog doet, komt de sleur er niet zo snel in vermoed ik!
Profielfoto van pinut187
pinut187 via iPhone app
29-10-2016 om 19:44
0
Zal wel blond zijn..
Profielfoto van banaan7
banaan7 via iPhone app
29-10-2016 om 20:16
1
Maar niemand speelt tegenwoordig nog pokemon
Profielfoto van jeffreyd
jeffreyd via iPad app
29-10-2016 om 20:40
1
Er is wel degelijk een foto van de verdachte, weliswaar niet topless, maar ik vind dit meer dan zat http://www.topgear.nl/autonieuws/topless-selfie-tijdens-rijden-crash/
Profielfoto van josxkrs
josxkrs via iPhone app
30-10-2016 om 2:19
0
Ben wel benieuwd naar de foto’s… maar he, autoblog: reedt?!
Domme doos…
als ik die mugshot zie ben ik blij dat de selfie zelf niet is geplaatst geloof ik…