De entree van Apple op het sociale medium is zeker niet onopgemerkt gegaan. Ook jij kunt ervan profiteren.
Apple is altijd een beetje schuw geweest voor grote sociale media. Na een valse start op Twitter gemaakt te hebben, vond de tech-gigant het nu tijd om een account aan te maken op Instagram. Natuurlijk zou Apple Apple niet zijn als het een geheel eigen twist aan haar profiel geeft.
Het account van Apple lijkt namelijk een uitbreiding van haar ‘Shot on iPhone’ campagne, waarin duidelijk moet worden hoe goed de camera van de nieuwe iPhone wel niet is. Via Instagram is het echter mogelijk om zelf ook een steentje bij te dragen aan de campagne. Maak een interessante video of foto met je iPhone, en post het eindresultaat op Instagram met de tag #ShotOniPhone.
Ben je een van de gelukkigen die wordt gespot door het social media team van Apple, dan bestaat de kans dat je in een van de verschillende Instagram-posts terug bent te vinden waar je 15 minutes of fame worden verzilverd. Val je in de smaak bij volgers, dan kun je een flinke boost in je eigen volgersaantal verwachten.
Hoewel het Instagram-account van Apple net één dag oud is, zijn er inmiddels al meer dan 330.000 volgers te vinden op het kanaal. Ben je in het bezit van een iPhone en heb je altijd al eens in de spotlights willen staan, dan is dit je kans.
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
Werkt dit ook als je geen iPhone hebt?
@720s: Je kunt het altijd proberen…