Szechuan-nuggets eten met Rick and Morty-makers

Lees hier hoe je de Szechuan-saus kunt eten met de makers van Rick and Morty
En het geheim achter de fan-favoriet: Mr. Poopybutthole.

Justin Roiland en Dan Harmon, de makers van animatieserie Rick and Morty, zijn in mijn ogen ware genieën. Reden genoeg dus, om wat aandacht te schenken aan een toffe campagne die de twee heren opzetten, alsmede een onthulling over de identiteit van onze grote vriend Mr. Poopybutthole.

Roiland en Harmon doen namelijk mee met een goed doel genaamd Omaze, dat geld inzamelt in ruil voor ‘meet & greets’ met beroemdheden, zo stelt Polygon. Nu wil ik maar al te graag samen met de heren een slokje sterke drank uit een veldflesje nuttigen, maar de winnaar van de loterij voor het goede doel krijgt wel hele vette prijzen.

Bij een minimale donatie van $10,- dollar maak je namelijk kans op een geheel verzorgde reis naar Los Angeles, waar je in een 4-sterrenhotel verblijft en mag hangen met Roiland en Harmon. Dat niet alleen, je gaat met de mannen kipnuggets eten met… jazeker, de legendarische Szechuan-saus. Okay, legendarisch omdat de fans zich als complete malloten gedragen door de hype.

Daarnaast ga je met Roiland en Harmon DVD-commentaar opnemen voor het derde seizoen. Met andere woorden, als je wint mag je daadwerkelijk in een studio DVD-commentaar geven, wat op de (potentieel) miljoenen DVD’s van Rick and Morty season 3 komt te staan. Vet toch? Eerder kregen we overigens al een sneak peak in hoe de serie daadwerkelijk gemaakt wordt.

Als klap op de vuurpijl verklapt Harmon nog iets over Mr. Poopybutthole, een populair terugkerend personage uit de serie. Hoewel hij het ietwat sarcastisch zegt, bevestigt hij (mogelijk) dat Mr. Poopybutthole daadwerkelijk een volwassen Mr. Meeseeks is. Look at meeee!

[gv data=”9YKSRQe_zUQ”][/gv]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *