Eten bestellen: betere sites, meer concurrentie

Thuisbezorgd scooter
Onder de noemer ‘Nieuw design, lekker simpel als altijd’ is de website thuisbezorgd.nl geheel vernieuwd.

Dat laat de eten-bezorgsite via een e-mail weten aan zijn klanten:

“Hij past zich moeiteloos aan naar de grootte van jouw scherm. Gewoon om jouw leven een klein beetje makkelijker te maken.”

De vernieuwing is vooral goed zichtbaar op mobiele apparaten. Het bestellen van eten gaat overigens gewoon nog op dezelfde manier. Volgens de e-mail zou er in dat opzicht ook worden gewerkt aan verbeteringen, maar wat deze zouden inhouden is vooralsnog onbekend. In 2013 kreeg Thuisbezorgd al eens de Thuiswinkel Award vanwege zijn mobiele prestaties. De jury schreef toen: ‘Bij Thuisbezorgd.nl zit mobiel in het DNA, het hele bedrijf ademt mobiel’.

Thuisbezorgd.nl maakt overigens al sinds zijn oprichting verlies, zo vertelde directeur Jitse Groen onlangs aan het Financieel Dagblad. Hij zegt dat het bedrijf voorlopig kiest voor groei, in plaats van snel winst te maken.

In Nederland kreeg Thuisbezorgd er deze week een concurrent bij in de vorm van Hungry.nl, voorlopig alleen actief in groot-Amsterdam. Justeat.nl bestaat ook al een aantal jaren.

Ondertussen blijft het natuurlijk altijd mogelijk zelf eens te koken.

3 reacties

  1. Thuisbezorg heeft nog nooit winst gemaakt? Vind ik erg moeilijk te geloven, ze zijn in feite tussenpersoon tussen besteller en restaurant en vangen daar 10% commissie voor, of is het inmiddels al weer meer?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *