5 Absurde oneliners van Apple over de iPhone X

Auteur: , 6 Reacties
Smile!

We keken even rond op de site van Apple en wat men daar allemaal vertelt over de iPhone X.

Tuurlijk, we snappen best dat er een verkooppraatje nodig is om je producten aan te prijzen. Maar de eerste alinea aan tekst op de iPhone X website is toch enigszins hilarisch te noemen:

We hebben altijd al een iPhone willen maken die één en al scherm is. Een iPhone waar je zo in opgaat dat je je er helemaal in verliest. Eentje die zo intelligent is dat hij reageert op een tikje, je stem of zelfs je blik. Met iPhone X hebben we dit doel nu bereikt. Welkom in de toekomst.

Serieus Apple? Na 10 jaar hebben jullie een doel gehaald?

Maar goed, de eerste oneliner komt dus uit de eerste alinea:

Een iPhone waar je zo in opgaat dat je je er helemaal in verliest.

En dan deze, de echte reden voor het verwijderen van de home-button:

We wilden een ononderbroken oppervlak creëren om te zorgen dat er niets tussen jou en je iPhone komt.

Halverwege wordt ook nog even een levensvraag beantwoord:

Wat is er nog natuurlijker dan een aanraking? Een blik. Dat was de gedachte achter Face ID…

Apple is sowieso dol op het beantwoorden van vragen:

Hoeveel innovatief denkwerk kun je in een piepkleine ruimte stoppen? Erg veel, blijkbaar.

En tot slot deze, priceless:

Geef maar toe, je hebt altijd al een eenhoorn willen zijn.

Het staat er echt! Jammer, dit is niet wat ik ‘premium’ noem en mijn beeldvorming van het merk Apple is weer wat gezakt.



6 reacties

Wat een absoluut dieptepunt op aparata deze clickbait
@dgh74: hoezo clickbait, jij vond het niet absurd?
@Vincent: nope natuurlijk niet … dit is typisch amerikaans gezwets … maar om daar een post aan te wijten en dan bekrompen je mening erbij te zetten is een dieptepunt.

Wanneer je de eenhoorn KNIPOOG niet kan relativeren dan zit er een klein steekje los. Verder niet echt schokkend en zie je probleem niet.

1) in een boek kan je jezelf verliezen … in een telefoon niet ? Al die zombies in In de trein verliezen zich in een telefoon.

2) homeknop gezwets is marketing onzin

3) dat van die natuurlijke blik ben ik helemaal mee eens (heb ik vanacht nog een epistel over geschreven hier op aparata )

4) innovatie in kleine ruimte … helemaal mee eens .. doen andere fabrikante ook trouwens

5) eenhoorn is een knipoog …. maar zelfs eddie murphy krijgt jou niet aan het lachen denk ik.

Om dat alles zo serieus te nemen op een zo’n zeikerige toon is een enorm gebrek aan relitivatie …. je kan nog miljoenen fabrikanten vinden die allemaal roepen dat hun product je leven gaat veranderen en hun product AAAmaaaaaaaaziiing is ( super irritant en typisch USA )
@Vincent: ik bedoelde trouwens ” JA natuurlijk onzin ” . Ipv je tijd aan dit soort posts te spenderen … kan je beter energie steken in het toevoegen van een EDIT knop in 2017

Wil ook nog even meegeven dat mijn reactie exact hetzelfde zou zijn met zo’n post over samsung ofzo ( als apple fanboy )

Prettig weekend
noem het anders gewoon applerata.nl verdomme gewoon link yourmacstore er onder. Alles gaat zo wat over apple bij jullie tel op eerste pagina gewoon 6 berichten over apple. Bestaan meer merken op de wereld hoor. Maar als lg of wat voor merk dan telefoon uit brengt komt er 1 berichtje
@raym: die link staat automatisch onder elk artikel met de tag/trefwoord iphone. Dit heeft verder niks te maken met de inhoud van het bericht, het staat zowel onder positieve als negatieve artikelen. Als je geen advertenties wil zien dan hebben we daar een oplossing voor: https://www.autoblog.nl/autoblog-abonnementen

Wat betreft de hoeveelheid berichten over Apple, dat komt omdat het veel mensen interesseert en omdat ook veel mensen er eentje hebben. De onthulling van de iPhone 8 en de iPhone X wordt zelfs ook over geschreven op algemene (nieuws)sites die niet eens over tech gaan. Maar goed, als je dat niet leuk vindt dan kun je er voortaan beter niet op klikken.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).