Alle Ziggo-klanten moeten hun tv opnieuw instellen

TV-Ziggo
Binnenkort gaan de tv’s van alle 2,3 miljoen mensen met Ziggo op zwart. Om dit op te lossen zul je handmatig je tv of digitale decoder opnieuw in moeten stellen.

Ziggo past haar netwerk aan nu ze samenvoegt met UPC, en dat heeft gevolgen voor de Ziggo-gebruiker.
Door je ontvangstkastje opnieuw in te stellen maak je weer verbinding met dit nieuwe netwerk, doe je dit niet, dan kun je binnenkort geen digitale tv meer kijken.

Alle opnames die je ingepland hebt staan op je digitale recorder dienen ook opnieuw worden ingesteld, evenals je lijst met favoriete zenders. Klanten van UPC hoeven geen actie te ondernemen.

Brief
De klanten van Ziggo krijgen een brief thuisgestuurd waarin de nieuwe frequentie en het netwerk-id staan. Door deze tijdens de installatie in te vullen, los je het netwerkprobleem op. Volgende week is de Friese regio Gorredijk al aan de beurt, daarna zullen andere regio’s volgen, totdat heel Nederland op het nieuwe netwerk aangesloten is.

Heb je hulp nodig met deze installatie? Neem dan een kijkje op deze hulppagina van Ziggo.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *