Twee vernieuwingen komen aan bod in deze commercial.
De reclamefilmpjes van een techmerk zijn meestal droog en doeltreffend. Dat wil zeggen: ze voelen aan als een ouderwetse reclame. Dat is bij deze commercial anders. De reclame van één minuut voelt aan als een minifilm. Het feit dat regisseur Wes Anderson achter de commmercial zit wil natuurlijk het een en ander zeggen.
De reclame weet je aandacht vast te houden omdat deze makkelijk wegkijkt. In de video worden twee kenmerken van de iPhone 7 getoond. De smartphone is met iP67-certificatie bestand tegen waterspetters. Daarnaast beschikt het toestel over stereospeakers.
Met de reclame laat Apple tegelijkertijd een zwak punt van de iPhone 7 zien. Je kunt er namelijk niet mee gaan zwemmen. De commercial staat sinds enkele dagen op YouTube en is al meer dan een miljoen keer bekeken. Je kunt ‘m hieronder checken.
[gv data=”La4HRfL5tV4″][/gv]
Erg leuk, maar in praktijk is die iPhone natuurlijk al weg voordat je die duik kan nemen
@cantuccini: haha dat, en ik vind het persoonlijk erg vervelend dat steeds meer, vooral jongere, mensen géém gebruik meer maken van headphones en muziek gewoon via de speakers beluisteren. Het klinkt altijd waardeloos en daarnaast mag ik “mee genieten” van de muzieksmaak van de desbetreffende 16 jarige.
Huh? Maar Apple maakt toch nooit reclame?!?
@ffw88: ja zeker wel, maar alleen internet reclame of in amerika uitgezonden. of tijdens grote evenementen als de superbowl.