CoD WWII bèta ten einde, dit gaat Sledgehammer verbeteren

Call of Duty: WWII
Eindelijk lijken ze echt te gaan luisteren naar de Call of Duty-fans.

Na twee weekenden volop knallen in de Call of Duty: WWII is het gedaan met de pret. Hoewel de meeste impressies van mensen die de bèta hebben gespeeld redelijk positief zijn te noemen, hebben de spelers zeker genoeg op- en aanmerkingen waardoor het spel nog beter zou zijn.

Sledgehammer Games heeft deze pijnpunten opgeschreven en vermeldt wat het er aan gaat doen. In de tweede week van de bèta werd de scorelimiet van Team Deathmatch verhoogd van 75 naar 100, maar de ontwikkelaar vraagt in een blogpost feedback van de fans of dit een welkome verandering was. Er werd namelijk door sommigen geklaagd dat de scorelimiet vaak niet gehaald werd tijdens TDM.

Ook is er van de nieuwe map Aachen weinig heel gebleven. Niet in het spel, want een echt breekbare omgeving zoals in Battlefield is er niet. Spelers uitten kritiek op de map omdat er weinig ruimte is voor snipers om hun lange afstandsschoten met succes af te schieten. Niet zo gek in een ‘close combat’ map, maar Sledgehammer kijkt wat het gaat doen.

Het volledige overzicht van aanpassingen is in de blogpost terug te vinden. Het is de bedoeling dat alle feedback mee wordt genomen vóór de release van Call of Duty: WWII, die op 3 november aanstaande plaatsvindt.

Nog geen reacties

  1. Heb me prima vermaakt tijdens de beta, maar het spel kopen.. Niet voor de volle mep in elk geval. Scorestreaks geven weinig voldoening, wapens vervelen snel en het nieuwe perksysteem spreekt me niet aan. Tot level 25 gespeeld in de beta, had het toen wel weer gezien.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *