De tien meest gedeelde reclames op YouTube [juli 2013]

Fire!!
We hebben ze weer, de tien meest gedeelde reclames op YouTube van de afgelopen maand.

Sharing is caring. En als je video op grote schaal gedeeld wordt op Youtube, dan doe je iets goed. Hieronder dus de tien merken die iets heel goed hebben gedaan, marketing-wise althans. We zien in de onderstaande lijst een aantal bekenden uit mei en juni, maar ook een aantal nieuwe filmpjes. De hoogste nieuwe binnenkomer is de eerste gameplay trailer van Grand Theft Auto V, en terecht!

10. Red Bull: Danny MacAskill’s Imaginate
[gv data=”Sv3xVOs7_No”][/gv]

9. Lancaster NeverWet: Hands-on Demonstration
[gv data=”DZrjXSsfxMQ”][/gv]

8. Dove: Camera Shy
[gv data=”SPFsa6FLvlg”][/gv]

7. Melbourne Metro: Dumb Ways to Die
[gv data=”IJNR2EpS0jw”][/gv]

6. Evian: Baby&Me
[gv data=”pfxB5ut-KTs”][/gv]

5. Reprieve: Mos Def Force Fed
[gv data=”z6ACE-BBPRs”][/gv]

4. O2: Be More Dog
[gv data=”iMzgl0nFj3s”][/gv]

3. Honda: Hands
[gv data=”Dxy4n0UT82o”][/gv]

2. Grand Theft Auto V: Official Gameplay Video
[gv data=”N-xHcvug3WI”][/gv]

1. GEICO: Hump Day Camel Commercial
[gv data=”kWBhP0EQ1lA”][/gv]

3 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *