Deze ontploffende e-sigaret kost een man 7 tanden

Auteur: , 1 Reactie
Misschien toch maar stoppen met roken?

Nog een goede reden waarom roken slecht voor je is...

De Amerikaanse Andrew Hall uit de staat Idaho was even flink aan het ‘vapen’ in zijn badkamer toen zijn sigaret in zijn gezicht ontplofte. En omdat hij anderen wil waarschuwen heeft hij foto’s van de ontplofte elektronische sigaret en zijn gezicht op Facebook gezet.

Het is niet de eerste keer dat een e-sigaret is ontploft. Eerder ontplofte al een e-sigaret in het gezicht van een 14-jarige jongen. En in november ontplofte er een in de broek van een man.

Ziet er best pijnlijk uit

Dat deze sigaretten best gevaarlijk kunnen zijn, bewijzen de verwondingen die Andrew er aan over hield.

Hij verloor zeven tanden en op bovenstaande foto is te zien dat de rest van zijn gezicht er ook slecht aan toe is. Hij kreeg plastic splinters in zijn gezicht en liep tweedegraads brandwonden op. Ook zijn badkamer heeft flinke schade opgelopen. Momenteel ligt Andrew nog in het ziekenhuis op de Intensive Care afdeling.

Ondanks de ontploffing houdt Andrew vol dat zijn e-sigaret perfect werkte en dat de batterij goed gemonteerd was.



1 reactie

Roken is slecht voor je ja. Dampen niet! Oke, als zoiets gebeurd wel natuurlijk. Maar je moet roken en dampen niet door elkaar halen! OT valt mij nog mee dat er niet meer ontploft zijn, tenminste niet bekende gevallen.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).