Deze sticker jaagt bumperklevers stuipen op het lijf

Met deze stickers jaag je bumperklevers stuipen op het lijf
Ook zo’n hekel aan die eikels die met groot licht je duidelijk proberen te maken dat ze er voorbij willen?

Met deze sticker op je achterruit, bezorg je die opgeschoten druktemakers de schrik van hun leven! Als de bumperklever seint met z’n groot licht, verschijnen er horrorafbeeldingen op de achterruit. Denk aan bloederige meisjes of andere ellendige afbeeldingen.

Of de stickers legaal zijn, is niet helemaal duidelijk. In Peking kun je wel een boete krijgen als de stickers je zo aan het schrikken maken dat je een ongeluk veroorzaakt. Mocht je zelf zo’n sticker willen bestellen, kun je het hier proberen. Let op, dit is een Chinese website.

Volgens een eerder bericht rijden de meest notoire bumperklevers in een zwarte BMW. Mocht je graag bumperkleven, dan is deze game misschien iets voor jou. En als je de smaak van horror te pakken hebt, check dan deze lijst van horrorfilms op Netflix.

47 reacties

  1. Toch gek dat ik echt nooit geflitst word met groot licht. Zal wel populair worden bij lui die er wel vaak last van hebben. Niet beseffende dat het toch echt aan hun zelf ligt.

    • @lekbak: ik wel. Ik rijdt vaak met een gele kentekenplaat in Duitsland. Dan lok je het bij sommige mensen min of meer uit. Ik hoef daarvoor echter geen stickers van meisjes op een moeilijk moment in hun menstruatiecyclus op mijn achterruit. 1x links en 1x rechts knipperen helpt ook. Het grootlichtsignaal betekent immers “je mag er voor” en links en rechts knipperen betekent “dankjewel”.

  2. Als je veel last hebt van bumperklevers moet je gewoon even bij jezelf nadenken waarom je er zoveel last van hebt. 9 vd 10 keer rijd je dan gewoon (te) langzaam, of onnodig links.

  3. Ik erger met totaal niet aan bumperklevers. Als iemand er langs wilt, ga ik gewoon aan de kant, ook als ik aan het inhalen ben. Bovendien vind ik het zelf ook wel fijn als mensen aan de kant gaan als ik haast heb (sorry.
    )Ik heb wel een hekel eraan als mensen bumperklever bij bijvoorbeeld een bestelbus. Het kan immers goed zijn dat zo iemand niet hard kan/wil, vanwege zware en/of kwetsbare lading.

    • @granlusso: dan moet je die rechter baan eens opzoeken…
      Ik ben zo’n idioot die dan rechts inhaalt, en daarna hem er wel weer tussen zet. Dito voor het bijna filerijden links met 100 terwijl de rechterbaan over een kilometer! pas de volgende vrachtwagen rijd. Hoop middelvingers en zelf stuk voor stuk links in het rijtje met 100…

      • @peug206: haha gister nog exact dit meegemaakt. Ik had echt een wtf-momentje, de linker baan was vrij zo ver als je kon zien en iedereen reed achter elkaar links 100. Normaal ben ik er echt niet van maar ik heb toen toch de rechterbaan gebruikt op de aangegeven maximum snelheid. Mooie agent die mij op zo’n moment terecht wijst, dat zul je niet meemaken denk ik.

  4. Werkt wel om aandacht te trekken van de zoveelste sleurhuttensloerie of moraalmuts die met 80 (of net 100 terwijl je reglementair 130 [160 dus] gaat) links rijdt. Linker knipperlicht aan, grootlicht om te seinen en als ze niet aan de kant gaan is het rechts er langs. Zo’n sticker zou voor mij een extra motivatie zijn om langer het groot licht te hebben, er rechts voorbij te gaan en voor ze mijn mistlichten aan te gooien. Moralistische eikels moeten gewoon niet onnodig links plakken, hoef ik ook niet extreem puberaal te gaan treiteren en de wet te overtreden.

  5. Te triest!! In Duitsland is dit niet meer dan normaal. Het betekend daar, mag ik er voorbij svp. Maar hier wordt het meteen gezien als optiefen, ik moet er langs….

    Het enige waar we goed in zijn is ertussen rossen zodat mensen juist bumperkleven en er geen ruimte creëeren voor tussenrossers. Waarom ze hier over de grens wel beter kunnen rijden en hier niet snap ik nog steeds niets

    • @him: Het verkeer in Nederland is verschrikkelijk. Maar dat verhaal over de Duitsers is een verhaal in de trant van ‘het gras is groener aan de overkant’. Ik maak veel kilometers over de grens, en geloof mij, ook daar word je niet blij.

      • @yupyup: Heb hetzelfde. Tegenwoordig probeer ik meer te sensibiliseren, door vaker te bedanken (twee keer gevarenlichten) als mensen even naar rechts gaan of je ertussen laten, met de hoop dat we gaan accepteren dat méér communiceren alleen maar positief is. Je ziet ook steeds vaker dat, als mensen echt een stuk sneller rijden dan jij, en je even naar rechts gaat terwijl je ook aan het inhalen bent, dat blije gezichten oplevert. Pluspunt is dat het volk dat zo rijdt, niet met de telefoon zit te klooien.

      • @yupyup: helemaal waar, ook in Duitsland hebben ze enorme slapers maar daar wordt over het algemeen toch meer ruimte gegund op de weg en hier is het vechten voor je positie met een middelvinger als eind groet.

  6. Zelf vind ik bumperkleven alleen irritant wanneer de klever niet doorheeft dat er nog 124 auto’s voorzitten omdat het nou eenmaal druk is af en toe op de Nederlandse wegen.
    Wanneer bumperkleven jouw grootse ergernis is op de weg, raadt ik je toch eens aan om je eigen rijstijl eens tegen het licht te houden.
    Verder is elkaar even de ruimte geven een kleine moeite en groot gemak. Je binnenspiegel hangt daar overigens met een doel hè.

  7. Het erge vind ik nog dat vrouwen helemaal niet door hebben dat ze aan het bumperkleven zijn. Laatst zat ik achter een auto op de A2 die maar niet naar rechts wilde. Een vrouw in een mini zat achter mij te kleven. Ik vond dit zo irritant dat ik dacht, ik ga wel naar rechts zodat jij op mijn voorligger kan kleven daarna haal ik jullie beide wel in. Op het moment dat de linksplakker naar rechts ging en de Mevrouw in de mini vervolgens ook, bleef ze op de rechterbaan ook lekker plakken achter de volgende auto. #why

    • @heat59: Veel mensen hebben totaal geen idee van veiligheid. ’s Nachts is het gewoon hilarisch om te zien dat er twee kilometer geen auto’s kunnen rijden, en er vervolgens drie op 30 meter rijden. Laatst om 01:30 een kop/staartbotsing op de A4 bij Schiphol. En dan begrijpt het volk dat zo rijdt het doorgaans nóg niet, want dat rijdt met het idee dat “ongelukken nu eenmaal gebeuren”.

  8. Tijd om het Amerikaanse voorbeeld over te nemen. Vanaf 3 rijstroken lekker rechts inhalen. En als we gelijk bezig zijn gelijk rechts afslaan bij een rood stoplicht ook toe laten.

    Zo gek zijn die gasten aan de andere kant van de plas nog niet.

  9. liever een sticker voor de linksplakker die voor de zoveelste maal ligt te slapen…..laten we dat maar eerst proberen en dan zien hoeveel bumperklevers er nog zijn….

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *