Digitale Netflix-reclameborden reageren op het weer

Netflix-reclame
Als jij in de regen op de bus staat te wachten, krijgen de personen op deze nieuwe reclameborden ook een plensbui op hun nek.

Netflix is zojuist in Frankrijk gelanceerd, en om dat te vieren hangen er tal van digitale posters in grote steden, die reageren op de buitenwereld. Zo veranderen ze als het weer verandert, maar passen ze zich ook aan op belangrijke gebeurtenissen, zoals een gewonnen sportwedstrijd. Al deze reclameborden maken gebruik van GIFjes om korte animaties te laten zien die zich oneindig blijven herhalen.

Leonidas in de regen
Zo kijkt Leonidas uit 300 chagrijnig onder zijn schild vandaan als het buiten giet. Volgens Netflix hebben de posters maximaal 2 uur nodig om op een situatie te reageren, dus zal het flink moeten stormen voordat Leonidas tegelijk met jou in de regen staat.

Zie de posters in actie in onderstaande video. Ben je toe aan wat Netflixtips? Bekijk dan zeker deze lijst met 50 nieuwe films die in november naar de streaming videodienst komen.

[gv data=”gBy2Tz_pmKA”][/gv]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *