Dit filmpje brengt je gegarandeerd in kerstsfeer

Vision direct kerst commercial
Kijk je ook al uit naar de kerst? Check dan dit mooie filmpje over een hond en een kat.

In het Verenigd Koninkrijk zijn kerstcommercials van bijvoorbeeld warenhuizen John Lewis en Sainsbury’s echt een traditie. Veel gevoel, mooi gefilmd en uiteraard met een kerstgedachte. De filmpjes worden miljoenen keer op Youtube bekeken.

Die commercial van vorig jaar van John Lewis is bijvoorbeeld 27 miljoen keer bekeken en die van Sainsbury’s al 33 miljoen keer. De thema’s zijn altijd hetzelfde: eenzaamheid, gemeenschapszin of verbroedering. Producten of het warenhuis komen nadrukkelijk niet voor in deze filmpje.

In Nederland kennen we deze tradititie niet. En dat moet veranderen vindt Vision Direct, een online retailer van contactlenzen. Het bedrijf maakt een heel aardig filmpje van een hond en kat die elkaar het leven zuur maken, maar uiteindelijk na veel misere toch nog de kerst van het hele dorp redden. Vision Direct heeft ook nog een hele leuke online adventskalender gemaakt, maar check de video hieronder:

[gv data=”Hl506HFwxDg”][/gv]

En check natuurlijk ook die deze twee filmpjes van Sainsbury’s en John Lewis.

Sainsbury’s, Christmas 2015

[gv data=”kuRn2S7iPNU”][/gv]

John Lewis, Christmas 2015

[gv data=”wuz2ILq4UeA”][/gv]

PS: dit zijn trouwens de perfecte kado’s voor techheads. Zoek je nog meer inspiratie voor kerst? Check dan deze lijst.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *