Dit huis is afgefikt dankzij een hoverboard

Auteur: , 1 Reactie
Hoverboard brand

Serieus, die dingen moeten dood.

Het was een zure jaarwisseling voor een familie in Australië. Voor Kerst kreeg de dochter uit het gezin een hoverboard cadeau. Intussen weet iedereen en zijn moeder dat die dingen sneller branden dan de droogste lucifers op deze planeet, maar zul je net zien.

De familie was in het huis aanwezig, toen opeens het brandalarm afging. Het apparaat lag op één van de slaapkamers aan de lader. Het gezin kon op tijd wegkomen uit het huis, waar uiteindelijk niet zoveel meer van overbleef.

Volgens de brandweer was de hoverboard overhit geraakt en daardoor in de fik gevlogen. Als tip geeft de brandweer mee om producten die aan het laden zijn, nooit uit het oog te verliezen. Onze tip is om de kwaadaardige hoverboards voorlopig maar even links te laten liggen.

De bewuste hoverboard

Fotocredit: ABC, MFB



1 reactie

Even azijnpissen: het zijn Oxboards, een kenmerk van een hoverboard is dat hij “hovert”, oftewel zweeft.

Maar die dingen moeten inderdaad dood. Als iemand een filmpje van zo’n ding laat zien is het vaker een harde faal dan dat ik denk “joh, zo’n ding wil ik ook!”.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).