Dit zijn de Super Bowl reclames van de techwereld

Dit zijn de Super Bowl reclames van de techwereld
Rond middernacht begon de 48ste Super Bowl in Amerika. Een American Football-wedstrijd tussen de Seattle Seahawks en Denver Broncos, die zo is ingericht dat er maximaal tijd voor reclames is. Want Super Bowl Sunday is de bakermat van de reclamewereld.

Met ruwweg 110 miljoen kijkende Amerikanen en een wereldwijde 500 miljoen kijkers zijn de reclames tijdens de Super bowl in de loop der tijd best een dingetje geworden. Adverteerders trekken werkelijk alles uit de kast om de meest prijzige en epische reclames te maken in een poging het gesprek van de dag te worden. Bedrijven betalen niet allee top dollar voor de spotjes zelf, ook de zendtijd is de duurste ter wereld. Men zou 4 miljoen dollar – omgerekend 2,96 miljoen euro – kwijt zijn voor 30 seconden zendtijd voor, tijdens of na de Super Bowl.

De techwereld was traditiegetrouw weer sterk aanwezig, met de volgende reclames.

T-Mobile vindt dat je geen contract nodig hebt
[gv data=”xTaH-OtUv94″][/gv]

Microsoft richt zich op het verbeteren van mensenlevens met tech
[gv data=”qaOvHKG0Tio”][/gv]

Beats Music boort een andere doelgroep aan en zet Ellen DeGeneres in
[gv data=”i_eiTQy1QZw”][/gv]

Elektronicaketen RadioShack gooit het over een 80’s boeg
[gv data=”oUwwZHdx6SU”][/gv]

Domeinnamenboer GoDaddy doet iets met bodybuilders (en een cameo van racechick Danica Patrick)
[gv data=”WycoJMKzXZ4″][/gv]

SONOS showt chique speakers
[gv data=”xDboX4JOGkY”][/gv]

BONUS: eerste trailer van het 4e Transformers-deel (Age of Extinction)
[gv data=”znEByaaG1UY”][/gv]

Nog geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *