Europeanen gek maken met Canadese koelkast

Canadese koelkast in Europa
Wil je deze koelkast – volgeladen met bier – openen? Dat gaat moeilijker dan je denkt.

Het is een geniale campagne. Je zet de goedgevulde koelkast in een aantal Europese steden neer en bouwt er een functie in waardoor ie alleen open gaat door een Canadees paspoort in een gleuf te steken. Deze fantastische reclame werd bedacht door de Canadese bierbrouwer Molson Canadian en het reclamebureau Rethink Canada. Uiteraard zorgt de grap voor de nodige frustratie bij de niet-Canadese passanten, maar zo zet je je merk wel goed op de kaart.

Bekijk hieronder de making-off van de koelkast en hoe er uiteindelijk op werd gereageerd.

[gv data=”ukbwE-dobRQ”][/gv]

[gv data=”8gper3YkzMg”][/gv]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *