Horizon-box van UPC faalt nog harder na update

Auteur: , 4 Reacties
UPC Horizon

Na vastlopers, trage menu's, onoverzichtelijke menu’s, en groen of roze beelden zijn het nu wegvallende zenders die gebruikers van de Horizon mediabox tot wanhoop drijven.

Bij een groot deel van de TV-kijkende UPC-klanten is een storing opgetreden na een update aan de Horizon-box. Bij een divers aantal zenders wordt onterecht de melding weergegeven dat men niet het juiste abonnement heeft. Letterlijk komt er in beeld op de UPC Horizon box: “u heeft niet het juiste abonnement om deze zender te bekijken.”

Waardoor de storing is veroorzaak kon door UPC nog niet worden gezegd. Wel heeft UPC een workaround bedacht om het euvel te verhelpen: terug naar de fabrieksinstellingen! Echt, zitten daar soms nerd van The IT Crowd aan de knoppen?

Middels deze handelswijze kan de faalbox van UPC weer werkend worden gekregen:

in het hoofdmenu kiest u ‘Opties’ daarna ‘Instellingen’. Selecteer vervolgens ‘Mediabox’ en dan ‘Fabrieksinstellingen’. Om de actie uit te voeren, wordt eerst om uw pincode gevraagd. Indien het beeld hierna blijft hangen kunt u de mediabox herstarten met de aan/uit knop aan de achterkant.

Meelezen met de klachten van UPC Horizon-klanten kan HIER.



4 reacties

Ik denk dat ik de oude media-box van UPC nog even hou. Daar was ook vanalles&nogwat mee, maar na een nieuwe box (die krengen gaan dus echt stuk) ben ik eigenlijk best tevreden.
Lang leve Ziggo ! ! !,

Ziggo is de beste in zijn soort, snap nog steeds niet waarom mensen niet overstappen zolang ze de problemen hebben.
@hot12345: Ziggo is inderdaad top, ben er ook zeer tevreden mee! Helaas hebben al die bedrijven hun eigen regio en kan je niet overstappen binnen je eigen gemeente…
Toch fijn dat ik dit even terug kon lezen hier. Horizon is heel mooi, misschien wel te mooi, want echt lekker soepel werken doet het vaak niet.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).