KLM snapt Facebook als geen ander

KLM snapt Facebook als geen ander
Grote merken en social media. Het gaat niet altijd even goed. KLM laat vandaag op Facebook zien hoe het heurt.

KLM is ruim vertegenwoordigd op Twitter (724k volgers) en beantwoord naar naar hartenlust vragen over, nou ja, eigenlijk alles. Op Facebook doen ze het qua volume nog een stukje beter. De KLM-facebookpagina heeft ruim 4,8 miljoen likes en ook daar kan je terecht met al je vragen, klachten en straattaal.

Zoals Willem bijvoorbeeld, die binnenkort naar Amerika vliegt en de volgende vraag bij de vliegeniers dropte. “KLM, mattie, ik heb je nodig G! Ik wil 14 mei naar San Francisco vliegen en het liefst een tussenstop maken in New York om daar een dagje of 3 te chillen. Maar hoe boek ik dat via de KLM voordeelweken aanbieding fafiage?”

Het antwoord van KLM, dat inmiddels zo’n 2.300 likes heeft vergaard, luidde als volgt:

KLM snapt Facebook als geen ander

Het begon trouwens allemaal met deze post. Zowel Willem als KLM beweren dat het geen scripted dingetje is. In dat geval: puik werk.

Nog geen reacties

    • @Laue: ach duur duur. Mensen zeuren te veel. Ik heb vandaag nog een vlucht geboekt naar Stockholm. 119 euro retour op precies de tijden die ik wil. Love KLM!

      • @rubenpriest: met cityhoppers kan KLM wel aardig meekomen. maar met intercontinentale vluchten zijn ze logischerwijs vaak de duurste. Backpackers hebben altijd leuke verhalen hoe ze de halve wereld hebben rondgevlogen en 3-4 keer hebben moeten overstappen om op bestemming te komen.

        • @Laue: Dat is waar. Ik was laatst 830 euro kwijt voor een retourtje Bangkok. Maar ik had een gratis slaapplek en eten voor 2 weken dus dat compenseerde het weer.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *