KPN trekt alles uit de kast om er zeker van te zijn dat je hun reclames onder ogen krijgt. Op het moment dat er via de TV een reclame van KPN wordt getoond, en iedereen dus naar zijn telefoon of tablet grijpt, verschijnt diezelfde reclame ook in diverse apps op je telefoon.
Zo krijg je die reclame van KPN dus ook te zien in de apps van Facebook, RTL Nieuws of Buienradar. De techniek hiervoor is afkomstig van het Nederlandse bedrijf Mediasynced. Hun technologie herkent wanneer een reclame wordt uitgezonden en binnen milliseconden start Mediasynced een online campagne op alle populaire websites, sociale netwerken of online video netwerken.
Het ontlopen van reclame wordt zo steeds moeilijker gemaakt.
[gv data=”K9bD7XkATlA”][/gv]
Kunnen ze niet beter wat tijd besteden aan hun service en kwaliteit?
Ik maak me pas zorgen als ik in de reclame naar de koelkast loop en er KPN-reclame op het digitale schermpje van het ijsvak verschijnt. Brr.