Max Verstappen lanceert eigen app

max verstappen app webshop
Vanaf nu kunnen we ook via een app op de hoogte blijven van onze Nederlandse trots.

Max Verstappen doet het op sociale media al erg goed met 350.000 Twitter-volgers, ruim 500.000 volgers op Instagram en 400.000 vind-ik-leuks op Facebook. Dan kan een app natuurlijk niet ontbreken. In de nieuwe Max Verstappen-app worden onder andere zijn sociale mediaberichten verzameld en kunnen fans de snelste rondetijd raden van zijn aankomende race. Uiteraard krijgt de winnaar een prijs uit de Max Verstappen-webshop, die ook vernieuwd is. Max goodies zijn immers big business.

Naast de nieuwe app en webshop is ook de website van de jongste Grand Prix-winnaar ooit flink onder handen genomen. Max heeft namelijk een nieuw logo en dat vraagt om een online redesign. De eerste merchandise met het nieuwe logo is inmiddels al in zijn webshop te vinden. En nu maar cashen, je verdient het.

De app downloaden op iOS doe je HIER. Android-gebruikers klikken HIER.

Verstappen

29 reacties

  1. Ik vond juist zijn vorige site wel sympathiek, leek echt huisvlijt van een van zijn limburgse vriendjes..dat gaf het wel iets kleinschaligs en persoonlijks.

    Maargoed, Max is nu een geoliede marketingmachine, daar hoort een ander digitaal visitekaartje bij.

  2. Mooi ontwerp voor het logo. Ik ben zelf nooit zo van de merchandise. Wel grappig, ik was naar de race in Budapest. En zonder overdrijven was alle Max Verstappen merchandise overal uitverkocht vanaf vrijdag ochtend. Dat ging absurd snel echt.

  3. “Vind-ik-leuks” is echt een Nederlands “woord” waarvoor we het Engelse “likes” voor hadden moeten gebruiken, klinkt echt voor geen meter. OT ik lees AB dagelijks en blijf zo wel op de hoogte over Max daar heb ik niet nog een app voor nodig..

  4. Die nieuwe petten zien er best goed uit. Ben wel een fan van Max, maar om nou met een pet met het logo van een tien jaar jonger knaapje rond te lopen gaat mij een beetje ver.

  5. Ik zat eigenlijk al op dit nieuws, op de nieuwe site en het nieuwe logo te wachten, want ik verwachten het gewoon. Ik wist niet dat het zou komen, tot er gisteren meldingen van kwamen, maar het is zo logisch, als wat.
    Het is gewoon een stap voor de internationale markt, die steeds meer vraagt en daar moet je aanbod voor bieden, anders laat je een kans liggen en natuurlijk is dat een vrije keus, om er aan te beantwoorden. Het is wel een onderdeel om je commercieel te verkopen. En ook snap ik dat het Max wat doet, als zijn fans met zijn naam op spullen rondwandelen bij circuits, zolang men maar geen histerische tafarelen creert en men het beschaafd houdt.
    Wel mooi dat hij zijn Nederlandse oorsprong niet vergeet, door de website ook in het Nederlands aan te bieden.

    Ik ben hartstikke blij voor Max, dat zijn prestatie kunnen worden omgezet, in financieel gewin, dat gun ik hem best, maar dat ondersteunen, doe ik zonder er een aandeel in het financieel succes te hebben. Ik hoop, dat hij nog jaren door kan bouwen aan zijn successen en misschien dat ik er ooit iets aan bijdraag, maar dat is geen zekerheid.
    De verbondenheid met Max zit hem puur in het feit, dat hij mij laat genieten van zijn vaardigheid op het circuit en ik laat hem niet beter rijden, door een petje, of een jasje te kopen en voor de televisie er mee te gaan zitten..
    Misschien dat als hij het ziet, bij het circuit, dat hij gemotiveerder wordt, maar ik zal niet snel naar een buitenlands circuit gaan, om een Formule-1-race te bekijken, daar ben ik het type niet voor. In Nederland is er geen Formule 1 zichtbaar, de komende jaren, dus dan hoef ik verder ook niet te pronken met spulletjes, die niet zoveel over mij zouden zeggen, dan dat ik Max een goede gast vind, door zijn prestaties.

  6. Heel even was ik blij met de redesign van die website, dacht dat ze het forum ook wel aangepast zouden hebben. Man man, nog steeds die kansloze zooi uit 1995…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *