Je hoeft niet per sé op het dak van een trein te springen om binnen te lopen met je vlog.
Want als vlogger ben je namelijk een social influencer, oftewel iemand die tegen de rest van de kudde schapen zegt “Dit moet je hebben.” Tilstra is één van de mensen die daar uitzonderlijk invloedrijk in is, en dan wel op het gebied van mode en lifestyle, want daar lijkt 90% van de vlogs toch over te gaan. Dankzij haar 147.000 volgers kwam Tango Shoes bij haar aankloppen en bang, het volgende moment heb je dus je eigen $choenen-lijn.
Hieronder zie je Manon reclame maken voor meetings hebben met de goede mensen van Tango en in volgende afleveringen brengt ze ook een bezoek aan de fabriek in Portugal waar de dingen in elkaar worden gezet.
[gv data=”OJW3sOsTLfQ”][/gv]
En waarom besteden we hier precies aandacht aan? Of is dit gewoon een verkapte advertorial voor hetzelfde schoenen merk.
@Donstil: Ja Donstil, wij vangen allemaal hartstikke veel gratis schoenen van Tango. Zo blij met mn nieuwe pumps!
@vanderlinindustries: Niet? Puur uit interesse gepost is misschien nog wel erger.
honderdduizend volgers das nou ook niet heel veel. Dat je dan al een eigen lijn krijgt.
Lekker is ze wel, dus geen enkel probleem.