Nieuwe Call of Duty ontketent bloedige oorlog op YouTube

Nieuwe Call of Duty ontketent bloedige oorlog op YouTube
Call of Duty was jarenlang dé shooter, maar daar kan weleens verandering in komen.

Activision gaf exact een week geleden de eerste trailer van Infinite Warfare vrij. De uitgever is vooral trots op het aantal pre-orders, maar op social media blijkt dat niet iedereen blij is met de koers van de game. Call of Duty: Infinite Warfare speelt zich af in de toekomst, tussen de futuristische ruimteschepen.

[gv data=”EeF3UTkCoxY”][/gv]

Dat valt niet goed bij de fans van de serie, die op YouTube massaal op de dislike-knop rammen. Inmiddels heeft de trailer dik 1,1 miljoen dislikes, vier keer zoveel als alle voorgaande Call of Duty-games bij elkaar. Slechts zeven video’s kregen er meer in de geschiedenis van YouTube, dus de boodschap aan ontwikkelaar Infinity Ward lijkt duidelijk.

Ondertussen lachen de ontwikkelaars bij EA zich de ballen uit de broek. Zij gaan met Battlefield 1 terug naar WO I en dat lijkt gezien de koers van Call of Duty een gouden zet. De trailer van Battlefield 1 is bijna 19 miljoen keer bekeken en heeft bijna 1 miljoen likes te pakken.

[gv data=”c7nRTF2SowQ”][/gv]

Nog geen reacties

  1. het laatste jaar heeft cod niks meer te zeggen. csgo, die moet je hebben… nou speel ik die spellen zelf niet (ik ben er ruk slecht in en ik ben niet van het schieten) maar de rest van mn klas wel.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *