Is dit nou wat ze met truth in advertising bedoelen?
In de nasleep van #Bendgate, waarbij meerdere meldingen over de buigbaarheid van de iPhone 6 Plus opdoken, zijn er foto’s verschenen van een curieus Berlijns billboard met daarop een foto van de iPhone 6. Eén probleempje: er zit een knik in het billboard, waardoor de iPhone 6 opeens een vouw vertoont ter hoogte van de volumeknoppen. Daar waar de iPhone 6 Plus ook zijn buigpunt heeft zitten.
Het betreft hier overigens geen slechte shop: een lezer van The Verg meldt op Twitter dat het billboard inderdaad krom is. Foutje, bedankt!
In Nederland werd ook nog deze ironische reclameposter gespot, in een KPN-winkel.
[lg_folder folder=”Apple/iPhone_6_Plus/” count=”8″ cols=”4″ paging=”true”]
-edit: check!-
Heb ook eentje gezien die half rond om een gebouw gespannen was. Dat was in Hannover afgelopen week.
Oké, speciaal hiervoor is de te hippe uitdrukking *FACEPALM voor uitgevonden blijkbaar.
Ach nobody cares, ze zullen het toch glashard blijven ontkennen. Net alsof je een nummer 2 doet op iemand zijn gezicht, en die persoon beweert vervolgens niks te ruiken…