OnePlus 2 stopt met uitdelen invites na ‘leveringsprobleem’

Auteur: , 9 Reacties
OnePlus 2 stopt met uitdelen invites na leveringsprobleem

Ai... OnePlus beloofde nog zo dat de eerste leveringen van de OnePlus 2 soepeler zouden verlopen dan de verkoopstart van de OnePlus One, maar die belofte kan het Chinese bedrijf al na één dag niet meer na komen.

Er blijkt namelijk iets mis te zijn met de kwaliteit van de USB Type C-opladers van de nieuwe smartphone, zo maakte OnePlus vandaag bekend. Dat lijkt ons een wat zwak excuus, want het feit dat de USB-laders niet aan je kwaliteitseisen voldoen zou toch al veel eerder aan het licht moeten komen. Of OnePlus denkt met schaarste voor meer vraag te zorgen is ons niet duidelijk, maar het lijkt ons niet de handigste marketingstrategie om binnen een week twee flinke vertragingen aan te kondigen.

Zou het soms iets te maken hebben met Oxygen OS, dat nog niet zo lekker werkt als OnePlus ons wil doen geloven en ook door veel reviewers niet goed wordt beoordeeld? De reacties op het forum van OnePlus liegen er overigens niet om, want de fans van het merk lijken er weinig zin in te hebben nog een keer maanden te moeten wachten op hun nieuwe telefoon. Mocht je ook bij die groep horen: ondergetekende heeft er nog een paar op voorraad*, dus liefhebbers kunnen zich melden in de comments.

OnePlus 2 volop op voorraad in China

*Geintje natuurlijk. Deze foto ontvingen we van een Chinese handelaar, die letterlijk tientallen OnePlus 2’s op voorraad heeft en ze graag met tientallen tegelijk onze kant op stuurt. Of het verstandig is om daar te bestellen? Dat lees je hier.



9 reacties

Goedkoop ja, Maar wat een gedoe om zoiets hier te kopen … Je moet gewoon naar de MM kunnen gaan, kopen, garantie en alles.
Niet dat stiekume Illuminati gedoe met een invite en dan bestellen, invoeren, en alle risico´s.

Op die manier is dik 400 euro niet echt een koopje meer.
Tuurlijk wel, maakt hem speciaal
@dotternetta: Ja klopt, sommige mensen zijn gevoelig voor een zogenaamde invite, maakt het pseudo exclusief en heel speciaal ….. En straks zitten er weer gasten te janken op de diverse fora dat van alles niet goed werkt. Net als toen met 4G met de 1+1 weet je nog.

Ja, lekker exclusief.
@turbobrick: Hmm..ik heb er inmiddels 20 gekocht en nog niemand horen klagen
@dotternetta: Er zijn zat artikelen online te vinden waarbij mensen toch best last hebben.
Ook de build quality viel sommigen duidelijk tegen als ik de verhalen mag geloven.
Het 4G verhaal was toch echt een issue, yellow banding, de volume toetsen, matige camera, ronduit slechte speakers, etc.

Let wel, voor het geld een heel goed toestel destijds maar zeker niet probleemloos of uber.
@turbobrick: Ik ken de verhalen, het is allemaal wat je er zelf van maakt. Ik heb 1 van de eersten, met yellow banding, bijna niet te zien en natuurlijk daar kun je over klagen. Build quality (rammelende toetsen) heb ik ook, maar dan moet je de telefoon neer leggen en er flink op tikken, dan kun je het horen, dat doe je normaal nooit en je voelt het ook niet. Camera geen probleem (ik kom van de Nokia 808 dus weet waar ik het over heb). Touchscreen heeft even gehaperd maar dat was een update zo voorbij, en mijn toestel was de enige die daar last van had. Slechte speakers heb ik nog nooit van gehoor, sterker nog, iedereen pocht er juist over. 4g is bekend, is geen probleem.

Zijn er wel toestellen die geen kwaaltjes hebben? Na 1 jaar Oneplus One ben ik nog steeds zeer tevreden en iedereen om me heen ook. Ik heb zelfs al een aantal applefanboys aan de Oneplus en die willen nooit meer terug haha
@dotternetta: Sommigen kunnen daar mee leven en dat is prima, ik zelf wil die ongein niet en wil gewoon dat alles naar behoren werkt.
Geen fatsoenlijk 4G is voor mij al een nogo ! 3G of Gprs is zo behelpen en ik ga anno 2014/15 echt niet lopen te klooien met minder dan 4G.
Jordy, wat een toon man. Man man man man man….. Ga maar weer lekker Apple artikeltjes schrijven.
Iem toevallig nog een invite over ? 0.o

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).