OnePlus klantenservice is het spoor volledig bijster

OnePlus komt met referral campagne
We weten niet of we hier om moeten lachen of huilen.

De OnePlus 5 is inmiddels een tijdje uit en heeft heel wat publiciteit weten op te wekken. Hoewel het toestel over het algemeen wordt geprezen, zijn er ook een aantal dingen die de OnePlus 5 ontsieren, zoals het inspiratieloze design, de matige camera, jelly scrolling en ga zo maar door. De OnePlus helpdesk weet er inmiddels heel wat van af.

Gelukkig zijn er naast de vele klaagtweets ook positieve tweets te vinden van OnePlus 5 gebruikers. Een gelukkige eigenaar van het toestel meldt in een tweet gericht aan OnePlus dat hij maar liefst 9 uur screen-on-time haalt met de smartphone. Een mooie prestatie zou je zeggen.

De OnePlus klantenservice reageert echter alsof het een probleem is dat de OnePlus 5 het zo lang uithoudt. Er wordt aan de eigenaar gevraagd wanneer het probleem ontdekt is en wat hij er tot nu toe aan heeft gedaan om het te verhelpen.

OnePlus Support

Wanneer iemand cynisch reageert op de hopeloze tweet van OnePlus, meldt de klantenservice dat het hier een specialist van OnePlus India op wil zetten.

Het heeft er veel weg van dat er een bot achter het toetsenbord van de helpdesk zit. Hoewel het voor enige hilariteit zorgt, kun je dit toch niet bepaald goede reclame noemen voor het toch al beschadigde imago van OnePlus.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *