Ontplofte telefoon verminkt 18-jarig meisje

Auteur: , 1 Reactie
De restanten van wat ooit een Samsung Galaxy S3 was

Met een smartphone hebben we de wereld in onze zak. Maar heel, heel soms ook een gevaarlijk en instabiel stukje ploftechniek.

Het overkwam een 18-jarige Fanny Schlatter uit Zwitserland (foto’s). Ze was aan het werk met een Samsung Galaxy S3 in haar broekzak. Een telefoon van een paar weken oud, waar volgens Schlatter nog gewoon een originele batterij in zat. Niets vreemd dus, aangezien Samsung inmiddels meer dan 20 miljoen Galaxy S3’s over de toonbank heeft geschoven, en het Android-toestel niet bepaald bekend staan als ploftelefoon.

Maar uit het niets gaf de Galaxy S3 van de Zwitserse een ferme klap. Haar smeulende broek moest door haar werkgever worden verwijderd om verdere schade te voorkomen. Het resulteerde in een flinke brandwond op haar rechter bovenbeen.

Benieuwd hoe dat eruit ziet? Pervert! Maar oké, de schokkende beenwondfoto met derdegraads verbranding hebben we daar neergezet.

Fanny Schlatter

De restanten van de telefoon zijn opgestuurd naar Zuid-Korea voor nader onderzoek.

In ander brandnieuws: ook een meisje uit Abu Dhabi kreeg onlangs naar eigen zeggen de schrik van haar leven toen ze ’s nachts wakker werd en zag dat haar Samsung S4 – die op dat moment aan de lading lag – in de fik stond. Foto:

Vuur op je Galaxy S4

Misschien moet Samsung toch eens investeren in een brandblusser-app.



1 reactie

Auw! Dat is een serieuze brandwond. Jammer voor haar dat ze niet in de VS woont, want daar had ze er waarschijnlijk een hele leuke schadevergoeding aan over kunnen houden.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).