Je moet toch ergens hoop uit putten als je hele smartphonelijn naar de knoppen gaat…
Dat Microsoft op dit moment niet zijn sterkste fase kent, is algemeen bekend. Desalniettemin is er aan zelfvertrouwen geen gebrek bij de techgigant. Zo maakt marketing-topman Brian Hall duidelijk in een blogpost waar het Microsoft Surface de hemel in prijst.
In het bericht van Hall valt te lezen dat het inruilprogramma waar Apple-gebruikers hun MacBook in konden leveren voor een Microsoft Surface-apparaat een waar succes was. Met name de naar verluidt tegenvallende MacBook Pro zou hieraan een flinke bijdrage hebben geleverd.
En daar houdt daar houdt de zelfbevlekking nog niet op, want Microsoft meldt verder dat de nieuwe Surface-lijn van Microsoft de meest succesvolle vakantieperiode ooit kent. Met name het aantal innovatieve features hebben consumenten ervan overtuigd om de nieuwe Microsoft-producten een kans te geven.
De Apple-haat zit zo te lezen dus erg diep. Dat is niet gek, aangezien Apple de laatste jaren een flink deel van het marktaandeel van het Windows-platform heeft afgesnoept. Vooral in de periode waarin Microsoft de eigen tablet- en laptoplijn nog niet zag zitten, sloeg Apple genadeloos hard toe.
Wat wel opvallend blijft, is dat het nergens met vergelijkbare (verkoop-)cijfers komt in het bericht. Vandaar dat we het positieve bericht van Microsoft maar met een korreltje zout nemen…
Geschreven door een Apple fanboy zo te lezen… Even op Tweakers kijken voor echt tech nieuws, dat “rtl boulevard” nieuws hier kennen we inmiddels wel.
Feit blijft, MS heeft weten te impressen dit jaar …. PUNT !
Apple beduidend niet… Zelfs de hardcore Apple Fans beginnen hier en daar te morren.
Apple loopt qua UI ook ver achter is mijn mening. Teveel vastgehouden aan het oude recept op alle devices.
Titel had ook kunnen zijn: “Overmoedige Apple fanboy deelt sneer uit aan Microsoft”.