Storing KPN in Frankrijk na 5 dagen eindelijk opgelost

Auteur: , Geen reacties
Vive La France!

KPN (en Telfort) klanten die op vakantie zijn in Frankrijk (en Monaco) kunnen opgelucht ademhalen, na een storing van maar liefst vijf dagen is het probleem eindelijk opgelost. KPN wil getroffen klanten zelfs compensatie aanbieden.

KPN heeft zojuist laten weten dat het erop lijkt dat de storing definitief verholpen is, maar ze moeten de komende uren nog wel de nodige tests uitvoeren om er helemaal zeker van te zijn. KPN laat hun klanten via Twitter het volgende weten:

Lijnen met Franse providers weer open. Zet bij instellingen in je mobieltje weer je aanbieder / netwerkkeuze weer op automatisch.

Eerder lieten ze het volgende weten: Wij zullen onze klanten op gepaste wijze gaan compenseren. We zijn benieuwd wat voor compensatie dat zal zijn. Een maand geen abonnement betalen zou wellicht een goede optie zijn.

In onderstaande video legt Directeur Netwerken KPN Eric Kuisch uit hoe de storing precies in elkaar zat.



Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).