Tinder is zelf een vervelende date

Tinder PR moet naar links geswipet worden
Het PR-team van Tinder gedraagt zich als die vervelende diva/dude die je onmiddellijk naar links wilt swipen. Als reactie op een artikel in het Amerikaanse magazine Vanity Fair stuurde de twitteraar van Tinder ruim dertig boze berichtjes. 30.

In het artikel schrijft journaliste Nancy Jo Sales over allerlei moderne dating-apps en hun invloed op het daten. Zoals je verwacht maakt de journalist zich -terecht of onterecht- zorgen over de invloed van apps op jongeren en over de teloorgang van het flirten in real life. En ze beweert dat ruim 30% van de Tinderaars getrouwd is, daarom noemde ze het artikel ook: ‘Tinder and the dawn of the “Dating Apocalypse”‘. Het gaat over groepjes mannen die wedstrijdjes doen wie de lekkerste dames het bed in krijgen en hoe de vrouwen ook behoorlijk competitief zijn in het Tinderen. Dat zou het traditionele date-model verwoesten.

Maar dat schoot dus volledig in het verkeerde keelgat van de PR meisjes bij Tinder. Want Tinder heeft namelijk helemaal niks met seks te maken, volgens Tinder. En alsof ze allemaal een eigen tweet wilden opstellen volgden er dus meer dan dertig reacties. Ai, ai, ai, psycho. Nancy Jo krijgt waarschijnlijk geen toegang tot de Verboden Voor Losers Tinder.

Lees de hele rant op twitter of als plaatje.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *