Wat Netflix Beyoncé moest betalen om haar te strikken

Wat Netflix Beyoncé moest betalen om haar te strikken
De zangeres is niet zo van de voordelige deals.

Beroemde vrouwen als Rihanna, Beyoncé en Lady Gaga zijn goud waard. Eén van deze dames strikken voor je streamingdienst gaat dus gepaard met de nodige miljoenen. Netflix heeft een exclusieve deal afgesloten met Beyoncé en daar is serieus geld voor betaald.

Er komen drie specials van de zangeres op de streamingdienst. Volgens Variety moest Netflix haar 60 miljoen dollar betalen voor de samenwerking. Dat betekent een slordige 20 miljoen dollar per item. Homecoming, een documentaire over Beyoncé waar haar optreden op Coachella in 2018 centraal staat, verscheen afgelopen week als eerste op Netflix. Later volgen nog twee, nu nog onbekende specials over de zangeres.

In Nederland telt Beyoncé de nodige fans, maar in de Verenigde Staten is ze natuurlijk écht razend populair. Laat dat nu net de thuismarkt zijn van Netflix. Naar verluidt waren ook andere streamingdiensten in de race om Beyoncé te strikken. Netflix zal ongetwijfeld het meeste geld op tafel hebben gesmeten om een deal met de zangeres voor elkaar te krijgen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *