Wat zou jij doen voor een gratis Huawei slim horloge?

Zou jij het doen?
Zou je het water ervoor in duiken?

Als er één merk is dat de laatste tijd heeft moeten leren dat alleen prima producten leveren niet genoeg is (behalve in China, dan), dan is het wel Huawei. Na het hele debacle met Google, de Verenigde Staten en Android zullen veel potentiële kopers een beetje van het Chinese merk zijn afgestapt. Nu voert het merk een stunt uit die ongetwijfeld weer mensen aan zich kan binden.

Het Chinese merk zetten een zeer interessante publiciteitsstunt op met een Engelstalig woordgrapje in het middelpunt. Waar je doorgaans een hamburger of milkshake haalt in een drive-through, kunnen duikers en fervente zwemmers door Huawei’s ‘Drive-Thru’. Ja, in plaats van in een auto te zitten, moeten mensen zelf het water in.

‘S werelds eerste dive-through in het Royal Victoria Dock in de Londense Theems geeft Huawei-fans de kans om een gratis smartwatch op te komen halen, midden in de rivier. Huawei’s GT 2 luxe sporthorloge is uiteraard waterdicht en dat probeert het merk met de stunt te benadrukken.

De 5ATM waterdichtheidsrating maakt het mogelijk om tot 50 meter diep onder water te duiken, tot 10 minuten aan een stuk. Hoewel hij op het oppervlak misschien iets langer waterdicht is dan dat, zullen zwemmers zich toch wel een beetje snel naar de kant moeten haasten om te voorkomen dat ze hun gratis goodie dezelfde dag nog kunnen weggooien.

[gv data=”MoTkUbk0QUI”][/gv]

Morgen, 19 oktober, zal Huawei’s Dive-Thru in London te vinden zijn. Ga je toevallig die kant op, dan moet je snel zijn want uiteraard zijn er slechts een aantal horloges beschikbaar. De gadget is vooralsnog niet in Nederland of België beschikbaar, maar wellicht dat we er nog op getrakteerd worden. In Italië kost de reeds uitgekomen Watch GT 2 zo’n €229.

Lees ook: Met dit horloge kun je het allerdiepst duiken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *