Een drietal Microsoft commercials voor de Aziatische markt die per ongeluk online zouden zijn gezet. Yeah right, geloof jij het?
De Aziatische marketing afdeling van Microsoft heeft het natuurlijk heel slim begrepen. Je gooit een paar leuke video’s zogenaamd per ongeluk online en social media en weblogs doen de rest. Dergelijke video’s verspreiden zich zo snel dat verwijderen dan geen zin meer heeft.
Opzet of niet, het zijn geinige commercials, dus missie geslaagd.
Windows 8 onder het motto: Beautiful and fast
[gv data=”leaPZezW5u0″][/gv]
Windows 8 onder het motto: Work and play
[gv data=”eHhl78ximng”][/gv]
Windows 8 onder het motto: The power of touch
[gv data=”dTUsar_KNDM”][/gv]
Stiekem best wel grappig.
vind er niks aan, geef me dan maar die reclame dat ze iphone bashen
@Jantje_555: Geeft niets. Gevoel voor humor is heel persoonlijk 😉
*oef* Beautiful … meh