Zo gaat YouTube dansfilm Step Up nieuw leven inblazen

Step Up
Het houdt niet op, niet vanzelf.

De eerste Step Up-film stamt alweer uit 2006 en tot op heden zijn er 5 films in de seriereeks gemaakt. Genoeg, zou je misschien denken. Daar denken ze bij YouTube Red anders over. De betaaltak van de videodienst van Google heeft namelijk een televisieserie aangeschaft. Dit zal een spin-off worden van de bekende dansfilm.

Net als bij laatste twee films, zal ook entertainmentbedrijf Lionsgate verantwoordelijk zijn de serie. Er komen 10 afleveringen. Iedere aflevering zal 45 minuten duren. Step Up-ster Channing Tatum zal als medeproducer aan het roer staan van de spin-off.

YouTube Red gaat hiermee een Netflix-achtige kant op. Een abbonement op de dienst kost een tientje per maand. Je krijgt geen advertenties meer te zien en je krijgt toegang tot een andere tak van de website met unieke content geproduceerd door onder andere bekende YouTubers zoals PewDiePie. (via The New York Times)

Eén reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *