Zo hoopt Apple jou te overtuigen een Apple Watch te kopen

Apple Watch
De verkoopcijfers vallen tegen. Apple weet dit. Wij weten dit. Daarom komt Apple met advertenties die je moeten overtuigen om de smartwatch te overwegen.

In een viertal advertenties die ieder 30 seconden duren laat Apple een aantal features zien die mogelijk zijn met de smartwatch. Zoals een telefoon beantwoorden, muziek afspelen, of coaching tijdens de fitness. De reclames zijn goed in elkaar gezet maar werken niet overtuigend voor ondergetekende. Waarom zou je bijna 700 euro uitgeven aan een gadget die niet eens werkt zonder een iPhone? Deze vraag zullen veel mensen zich hebben gesteld en dat verklaart wellicht de tegenvallende verkoopcijfers.

De 4 advertenties kun je hieronder bekijken. Raak jij overtuigt?

[gv data=”Of0UWpK5bEo][/gv]

[gv data=”ZEd6aKdeC8g”][/gv]

[gv data=”1qYMJjTxJnM”][/gv]

[gv data=”yovbI8DOMpk”][/gv]

14 reacties

  1. Ik keek eerst altijd uit naar de reklames van apple, maar dit valt zo vies tegen. Maar misschien komt het ook omdat ik het design echt totaal niets vind.

    Zodra de Moto 360 2 compatible is met iOS, koop ik wellicht deze wel. Dat is natuurlijk, als er een meerwaarde zit aan de smartwatch

    • @BloodSeaker: Nou nou, amateuristisch zijn ze zeker niet. Maar, feit is dat je zeer weinig hebt aan zo’n smartwatch en daar kan de marketingafdeling van Apple dan ook weinig mee. Dus dan komen ze met dit.

      • @NiNja: voor Apple hun doen is dit toch amateuristisch vind ik :/
        Zelf zie ik ook in andere smart watches voorlopig geen nut. Om te sporten hebben de meesten een pulsar hartslagmeter, de rest is ook beperkt in toegevoegde waarde. Maar elk zijn ding 😀

  2. Apple maakt toch ook reclames voor hun andere producten? Beetje vreemd om daar gelijk de conclusie aan te verbinden dat de Apple Watch slecht verkoopt. 5 miljoen stuks sinds zijn lancering is nog steeds mijlen voor op de concurrentie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *