Cristiano Ronaldo begint eigen koptelefoonmerk

Auteur: , 7 Reacties
Cristiano Ronaldo begint eigen koptelefoonmerk

Want dat hadden we nog niet genoeg, celebs met eigen audio-producten.

U heeft hem deze week vast wel ergens gezien, het filmpje waarin Cristiano Ronaldo op een pleintje in Madrid verkleedt als zwerver zijn voetbalkunsten showt, om daarna zijn vermomming af te doen en een kind te verrassen. De reden achter deze viral? De 30-jarige huidcrèmevoetballer doet een Dre’tje en gaat audioproducten – die je ook ergens in het filmpje schijnt te zien – voor torenhoge bedragen verkopen.

Ronaldo heeft in samenwerking met Monster het merk ROC Live Life Loud gelanceerd. Ze verkopen onder meer koptelefoons, draadloze oordopjes en bluetooth speakers. Om even een indicatie van de prijzen te geven: de oordopjes beginnen bij $169,95 en voor een kekke over-ear koptelefoon betaal je rustig $299,95.

Het zijn absurdistische bedragen, zeker, maar als een sportman met 107 miljoen volgers op Facebook zijn naam eraan verbindt kan het zomaar een succes worden. Iets dat The Doctor wel heeft bewezen.



7 reacties

Ik luister nu naar het nieuwe Dr. Dre album op mijn Bose QC15 terwijl ik lees over de koptelefoon van Ronaldo (true story!).

* insert Inception joke *
luchtjes, audio en onderbroeken… meeste marge
Het gaat niet om het product maar de marketing.
Zo werkt het nu eenmaal. Al vermoed ik dat monster beter kwaliteit is dan beats.
Made in china voor 15 dollar :)
De sony mdr-7506 sloopt iedere beats of soortgelijke onzin koptelefoon wat betreft geluidskwaliteit, en dat voor het astronomische bedrag van 99 euro. Wil je draadloos en active noise canceling? Plantronics backbeat pro, 160 euro. Tenzij je echt een ontzettende audiofiel bent heb je zeker niet meer nodig dan een van die 2 koptelefoons. En zelfs voor een audiofiel is de sony nogsteeds geaccepteerd.
Die hele hype is alweer op zijn retour, oftewel too little too late !

Dre heeft munt geslagen, toen kwam Ludacris en dat was al minder succesvol, toen 50 cents en dat loopt nauwelijks en anno 2016 (want daar praat je over als het overal een beetje bekend is en te koop is) dan raak je het amper kwijt, zeker niet voor dat geld.
Monster. Is dat niet het bedrijf dat die Beats dingen maakte. Dr. Dre wilde meer poen en waardering voor het niksdoen (veelvoorkomend probleem onder de rappers).
(Beats had daarna geld van HTC en kon zich volgens mij weer goedkoop uitkopen onder HTC; paar maanden later kocht Apple Beats voor een aantal factoren meer; maar goed, HTC doet t al niet erg lekker meer).

Terug naar Monster. Die werden nogal een beticht van troep verkopen voor hoge prijs.
En nu jatten ze dus het reclame format van Pepsi, om samen te werken met een nieuwe reclame slet.
Arme jongetjes die hier hun laatste spaargeld aan uitgeven.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).