Nieuwe auto’s en bekende baan naar Gran Turismo Sport

Nieuwe auto's en een bekende baan naar Gran Turismo Sport
Dat het nieuwe jaar is begonnen is voor de makers van Gran Turismo Sport geen reden om te stoppen met de gratis maandelijkse updates.

Het blijft nieuwe auto’s en circuits regenen in Gran Turismo Sport. Dat een groot gedeelte van de updates bestaan uit content van eerdere delen mag voor veel fans de pret niet drukken. De januari update is vandaag live gegaan en brengt onder meer zes nieuwe auto’s en een nieuw circuit naar de game. Vooral liefhebbers van youngtimers en klassiekers zullen blij worden van deze update.

Allereerst het nieuwe circuit. Dit is een bekende voor spelers die Gran Turismo 5 hebben gespeeld. Het gaat hier namelijk om Special Stage Route X. Deze baan kwam ooit als DLC naar GT5. De baan staat bekend om zijn enorm lange rechte stukken. Kunnen online spelers eindelijk ‘dragraces’ organiseren in Gran Turismo Sport, een verzoek van velen waar Polyphony Digital nu antwoord op heeft gegeven.

De nieuwe auto’s zijn ook geen vreemde voor de doorgewinterde GT-speler. Check bijvoorbeeld de TVR Tuscan Speed 6, die herinneringen aan Gran Turismo 3 doet ophalen. Het is tevens tof dat er ook in deze update weer een Porsche aan het spel wordt toegevoegd. In dit geval de 356 uit 1956. Je checkt de volledige lijst met nieuwe auto’s hieronder. Daaronder een trailer met bewegende beelden van de auto’s en Special Stage Route X.

  • Aston Martin DB3S CN.1 1953 (Gr.X)
  • BMW Z8 2001 (N400)
  • Ferrari Dino 246 GT 1971 (N300)
  • Honda Integra Type R (DC2) 1998 (N200)
  • Nissan Fairlady Z Version S (Z33) 2007 (N300)
  • Porsche 356 A/1500 GS GT Carrera Speedster 1956 (N100)
  • Shelby G.T.350 1965 (N300)
  • TVR Tuscan Speed 6 2000 (N400)

[gv data=”U65_ZZ5-q8Y”][/gv]

Nog geen reacties

  1. Meh, Special Stage Route X vind ik persoonlijk niet bijzonder. Leuk om een keer te klooien met de versnellingsbakverhoudingen en te kijken wat de maximaal haalbare topsnelheid van je auto is, maar voor races heb ik toch liever een bochtig circuit.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *