OnePlus reageert op OnePlus 5’s ‘jelly effect’.
OnePlus’ nieuwste vlaggenschip, de OnePlus 5, lijkt geteisterd te worden door een wel heel vreemd probleem: Het jelly effect. Bij het scrollen lijkt alles kort uit te rekken waarna het weer samentrekt. Gebruikers op onder andere Reddit krijgen daarentegen wisselende berichten van het Chinese bedrijf over de aard van het probleem.
In een statement tegenover AndroidPolice stelt het bedrijf: “De OnePlus 5 gebruikt dezelfde onderdelen van hoge kwaliteit als alle andere OnePlus-apparaten, inclusief het AMOLED display. We hebben van een kleine groep gebruikers te horen gekregen dat ze soms subtiele visuele effecten zien tijdens het scrollen. Dit is natuurlijk en er zit geen variatie tussen toestellen wat betreft schermen.”
[gv data=”Y2X50k9Bj9Y”][/gv]
Natuurlijk? OnePlus’ toestel zou dus geen verschil in schermen kennen, maar toch heeft een kleine groep gebruikers problemen, terwijl het gros nergens last van heeft. Dat lijkt me wel degelijk een indicatie dat er verschillen tussen toestellen zijn.
Mocht het probleem softwaregerelateerd zijn, dan moet dat snel met een update opgelost worden, zo stelt een woordvoerder in dezelfde Reddit-post. Maar die hebben vaak geen idee waar het exact over gaat. Na alle trammelant rondom valse beloftes lijkt het nobele OnePlus dus wat kleerscheuren te vertonen. Wel zijn de recensies van het de nieuwe ‘flagship killer’ positief, maar met kritische kanttekeningen.
Wat denk jij? Een onschuldige bug of wederom een flinke misstap van OnePlus? Laat het weten in de comments.
Wat schreef ik nog niet zo lang geleden ?????? Nou ??
Ja, iedere keer is er wat met OP smartphones.
In 3 dagen tijd:
– 4G issues (schijnt gefixed te worden middels upgrade)
– Jelly scrolling
Mensen, alle waar is naar zijn geld. Speed is niet alles.
Leg er 200 euro bij en je hebt een echt premium Android smartphone zonder geklooi.
Enne, er zal meer gezeik komen, let op mijn woorden.
@turbobrick: LOL, je blijft bezig he. Ik ben mijn 5 nu aan het inrichten en ga hem vanaf vanavond gebruiken. Maar hoe voldoet je premium bmw?
@dotternetta: BMW ?
Blijf bezig ? Maar eh, ik heb wel steeds gelijk … Uiteindelijk willen de meeste iets dat zonder gezeik gewoon werkt.
Praat eens met de OP3 eigenaren die na 1 jaar nog maar 50% capaciteit hebben.
En nogmaals, dit is niet de laatste ‘problem’ die we gaan zien met de OP5.
@turbobrick: je zeurt zo, je moet haast wel BMW rijden 😉
@dotternetta: En je username past ook precies bij BMW
@dotternetta: Past bij BMW ? Dan heb jij niet veel verstand van auto’s.
Daarbij is BMW niet echt een turbo merk, ooit in een ver verleden een productie auto gehad met turbo, veel later daarna op de diesels en sinds een paar jaar vanwege emissies ook de benzine motoren.
Niet echt een merk met een rijk turbo verleden.
@turbobrick: en de “premium S8″ heeft geen issues ?
* paars scherm
* mega kwetsbaar scherm
* geluidsproblemen
* wifi problemen USA
* bixbi button klachten
* vingerprint klachten
* random reboots
* wireless charging issues
ETC ETC ETC
GOOGLE !!!!
Daarbij … je kan wel leuk doen met je ” voorspellende gaven ” …. ik ga zeggen dat de iphone 8 en de samsung S9 ook dit soort kinderziektes gaan hebben. Let let op mijn woorden … “wat heb ik geschreven ???? ” …. schrijf ik nu vast 🙂
Je posts beginnen nu een beetje door te draaien ….
@dgh74: Je hoort mij niets over andere smartphones zeggen dat die niets hebben.
Ik had het over OP en die hebben altijd wel wat.
Leer lezen.
@turbobrick: volgens mij had je het over ” 200 meer geen geklooi ” …. is er een OP voor 200 meer ??
Leer denken en minder draaien
@turbobrick: welke telefoon heb jij eigenlijk ?
@dgh74: S7 Egde … Probleemloos !
@turbobrick: geen problemen huh … heb je al S7 problems GEGOOGLED ??? Mega veel problemen man.
Of heb JIJ geen S7 problemen en is het daarom allemaal goed ?
In het OP verhaal staat ook dat er een klein aantal mensen met issues zijn. Het GROS gros heeft geen problemen. Dus je hele “200 premium” opmerking is nutteloos.
@dgh74: Op het werk bij mij zijn alleen al 10 man met hetzelfde ding, niemand die ik hoor.
Als je googled vind je altijd wel iets. want mensen posten sneller klachten als positie nieuws.
En de 200 premium is de waarheid .. Je krijgt dan veel meer voor je geld en bepaalde zaken zijn direct goed.
Pentile screen anno 2017 ? kom op man.
Waterproofing ? Echt wel een must tegenwoordig, zelfs Apple heeft dat de laatste tijd ook door.
En ga zo maar door.
@turbobrick: het is allemaal maar net hoe het jou uitkomt he 🙂
Over een paar maanden hebben we het over iphone 8 kinderziektes …. en dan zijn alle klachten op internet weer wel De de waarheid enzo …. vage sjizzel.
Hier 20 man zonder iphone issues 😛