Man derdegraads verbrand door smeltende iPhone

Auteur: , 6 Reacties
iPhone

Een smartphone dat vlam vat in je broekzak. De nachtmerrie van iedereen.

De gevallen komen niet heel vaak voor, maar als het je overkomt kan de lichamelijke schade fors zijn. Fietser Gareth Clear kwam er op een erg vervelende manier achter. Hij was aan het fietsen toen hij een valpartij kreeg. Clear viel op z’n gat, met een iPhone in zijn kontzak.

Door een onbekende reden was het toestel snikheet en begon deze te smelten. De fietser voelde een ondragelijke pijn op het moment dat de iPhone door zijn broek smolt. Het resultaat was een derdegraads brandwond. De wond werd nog groter omdat Clear de smartphone van zijn been trok.

Inmiddels is de fietser behandeld in het ziekenhuis en langzaam lapt hij weer op van het incident. Apple heeft naar verluid contact opgenomen met het slachtoffer.

Foto via Twitter



6 reacties

Lithium-ion accu raakte waarschijnlijk beschadigd, waarna deze ontbrand.
Dat krijg je als je de godganse dag met een muts op achter Pokémons aan het fietsen bent.
Vraag me af wat voor een broek hij aan had met een brandplek op die locatie.
@turbobrick: Een wollen muts dag en nacht dragen als “fashion statement” .. hoe heeft ie dan zijn broek? Yupz.

https://2shelter.files.wordpress.com/2011/12/broek_laten_hangen.jpeg?w=614
@Freewarefreak: Oeps, te laat. Zag jouw reactie niet ;)

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).