Hoe viral video The Leviathan uitgroeide tot een speelfilm
Een korte sci-fi conceptvideo werd een grote hit op YouTube en Vimeo, en is nu opgepikt door Neill Blomkamp (District 9) en Simon Kinberg (X-Men).
Een korte sci-fi conceptvideo werd een grote hit op YouTube en Vimeo, en is nu opgepikt door Neill Blomkamp (District 9) en Simon Kinberg (X-Men).
Sociale media hebben we al genoeg, maar Plague pakt het net even op een andere, leuke manier aan. Zeker als je niet vies bent van foto’s en video’s die viral gaan.
In een periode waarin de jaarlijstjes overal te vinden zijn, hebben we amper tijd om ze allemaal te bekijken. Gelukkig zijn de 233(!) beste viral video’s van dit jaar samengevat in deze compilatie die nog geen zeven minuten duurt.
Er zijn dit jaar weer heel wat video’s massaal gedeeld en bekeken, dit zijn de veertien beste en populairste van 2014.
Dubsmash is de nieuwe hype in Nederland. Met de app film je jezelf terwijl je allerlei beroemde quotes uit films en internetvdieo’s playbackt.
Samsung lanceerde vandaag Milk Video, een nieuwe social video-app speciaal voor gebruikers die in het bezit zijn van een Galaxy-device.
Misschien heb je er al iets over gehoord: Ello. Dit nieuwe social media-netwerk is in korte tijd namelijk enorm populair geworden.
Als reactie op het immense succes van de Ice Bucket Challenge, is er nu een nieuwe uitdaging ontstaan die aandacht vraagt voor de situatie in Gaza.
Celebs die een emmer met ijswater over zich heen gooien om aandacht te vragen voor spierziekte ALS. Je ontkomt er op het WWW niet meer aan. Maar welke video’s scoorden sinds het begin van de rage, die medio juli begon, eigenlijk het best?
Het internet laat hier even zien dat het niet altijd een ongure poel des verderf is, maar zich ook hartverwarmend kan opstellen.
Dit is het spul waar nachtmerries van gemaakt worden.
We hebben ze weer, de tien meest gedeelde reclames op YouTube van de afgelopen maand.
Hardlopen op een loopband is wellicht iets gemakkelijk dan ‘echt’ hardlopen, maar 40 km/u aantikken is nog steeds een hele prestatie.
Het lijstje waar marketeers ieder maand warme gevoelens bij krijgen. Want als je reclame massaal gedeeld wordt op de sociaalmedia, weet je dat je iets goed hebt gedaan.
Hoewel het hier erg overduidelijk om een viral video voor Pepsi gaat, levert de straat-goochelaar Dynamo leuke reacties van het nietsvermoedende publiek op door relaxt tegen een rijdende bus aan te leunen. Waarom is dit opvallend? Het is een dubbeldekker en hij hangt tegen de bovenste verdieping.